رفتن به محتوای اصلی
۸ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۴

پذیرایی از زائران با غذای گرم در روزهای تاسوعا و عاشورا /7700 نفر به عتبات اعزام شدند

مطلب بدون عنوان 1814
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در این پایانه‌ها گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از 2000 زائر با غذای گرم پذیرایی شد.

به گزارش واحد خبر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، سید رضا حسینی در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در دهه اول محرم اظهار داشت: برپایی همه‌روزه مراسم زیارت عاشورا همراه با پذیرایی از زائران یکی از اقدامات بود.

وی ادامه داد: برپایی مراسم عزاداری همه‌روزه بعد از فریضه نماز ظهر و عصر و سیاه‌پوشانی پایانه‌ها از دیگر اقدامات در این زمینه بود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به پخش نماهنگ مذهبی در محوطه پایانه‌ها ابراز داشت: پذیرایی ۲۰۰۰نفر از مسافرین در ایام تاسوعا و عاشورا با غذای گرم از دیگر اقدامات در این روزها بود.

وی گفت: خدمات‌رسانی و جابجایی مسافر در روزهای تعطیل و برپایی ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از مسافران از دیگر اقدامات بود.

حسینی خاطرنشان کرد: پاسخ‌گویی ایستگاه فرهنگی سازمان به سؤالات حجاب و عفاف از دیگر اقداماتی بود که به مناسبت دهه امربه‌معروف و نهی از منکر در پایانه‌ها انجام شد.

همچنین به گفته وی، در دهه اول ماه محرم با سرویس‌دهی ۲۹۳دستگاه اتوبوس ۷۷۰۰ نفر زائر به مرزها جهت زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.

 

انتهای پیام/102


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/lQNB